понеделник, 21 октомври 2013 г.

Стимулът да продаваш все повече и повече е състезателния дух


По вече стара и позната традиция, днес ще ви срещнем с най- голямата в буквален и преносен смисъл Природозащитничка  и зоолюбителка. Тя е дива,  винаги усмихната и се бори до край. Повече неща за Йоана Йолова или както я наричаме всички ние  JO :) ще разберете от интервюто й:



1.Как се чувстваш във фирмата"/ НИТЕЛ М ЕООД / ?
-На никое друго работно място досега не съм се чувствала по този начин .Да съумееш да съчетаеш работната атмосфера и приятелските взаимоотношения и те да работят в правилната посока, изпълнена с позитивизъм и хъс за работа  определено имат вина управителите на фирмата .

2.Tи си част от отдел Продажби, което хич не е лесна задача. Какво прави продажбата възможна?
-Продажбата независимо дали се случва лице в лице или по телефона , става възможна единствено тогава , когато бъде поднесена елегантно и подплатена със знания. Когато клиента знае какво точно получава, тогава продажбата става възможна .

3.Важна ли е за  теб - удовлетвореността на клиента?
-Това е най-важната и стимулираща част. Поддържането на съществуващи клиенти е много по рентабилно и резултатно. Колкото по - удовлетворени са клиентите, толкова биха били склонни да ни препоръчват.

4.Кое дава стимул да продаваш повече и повече?
-Стимулът да продаваш все повече и повече е състезателния дух, който ние всички имаме ,носим в себе си и храним с успехите си. И любима фраза от любима детска книжка" Мечо Пух "-"Колкото повече, толкова повече", което ми дава  увереност и още повече сила.

5.Важна ли е работната среда за успешните продажби?
-Дали е важна ?! За мен интересите на клиентите ни са на първо място, ако работим под напрежение няма как да имаме успех. Успехът е базиран на работната среда , където се стремим да стимулираме креативността си , нужда от професионално развитие и подкрепа от колеги.

6.Стига толкова с работата. Как прекарваш свободното си време?
Обожавам да споделям свободното си време със семейството и значимите за мен приятели.Спорта е част от живота ми ,с който се опитвам да привлека все повече подражатели. И на последно, но не по значимост място е любовта ми към животните, грижата за тях и помощта ме карат да се чувствам значима и полезна.



сряда, 9 октомври 2013 г.

3 съвета за популяризиране на „скучните” бизнеси и техните продукти


Доста често срещан въпрос е има ли скучни или направо безинтересни индустрии за популяризиране. „Скучното“ и неинтересно за някои обаче се оказва  интересно за много други. Всеки бизнес, колкото и е „безинтересен” да е той или продукта, който предлага винаги има сензация стига да се потърси по-задълбочено.

Ето и няколко основни начина за по-лесно популяризиране в търсачките:


1.    Намерете подобни сайтове на вашият собствен  - Фирмите с  подобна дейност на Вашата са точно тези, с които трябва да се борите за предните  позиции в търсачките. Затова полезно ще е да откриете по-реномираните такива и да разберете  няколко основни неща:

      -с какво се занимават сега, какво е общото между фирмите Ви, какви услуги предлагат те, какви са мненията за тях от клиенти, така ще получите необходимата основна информация с какво тези конкурентни фирми превъзхождат Вашата. Намирането на конкуренцията не е трудно, но при подобни бизнеси /както в примера по-горе/, почти няма какво ново да се каже, или конкуренцията с други фирми е минимална.
  Затова бъдете постоянно готови за появата на новини по темата.
  
 
2.  Търсенето на новини за конкретният  бранш  в Google.bg  е една доста добра идея, защото ако работите за подобен безинтересен бизнес, например за ядрени материали, ще има много безполезна информация, както и  новини,но ще откриете например нещо малко, много интересно/ например закон за безопасно използване на подобни материали, в който са обяснени всички основни неща/, което ще помогне след като се е изчерпала вече цялата информация за дейността или продукта. Новини, статистики, класации и въобще каквото ново може да се  открие  по темата е от полза, за да даде преднина на бизнеса или продукта.
    
3.     Вмъкнете популярен бранд и имена в бранша –Това е е може би най-интересният метод . Когато сте се изчерпили напълно, просто потърсете новина за голям бранд във вашият бранш, с който в последният период има някаква грандиозна промяна/смяна на директор, промяна на собственик, та дори и някакви сензационни разкрития около съдружници и.т.н./ или знаменитост, свързана с бизнеса ви/например някоя популярна личност, чието име е свързано с бранша, в който Вашата дейност се развива. Потърсете и използвайте всякаква подобна информация, било то спекулация, афера или други подобни. Затова една индустрия колкото и „скучна” и безинтересна  да изглежда  и наистина да е такава, може лесно да следвате тези няколко съвета и ще забележите настъпилата промяна.



Ако все пак посочените съвети се окажат трудно приложими и неефективни  за  Вас, то се свържете с нас за консултация, за да бъде оптимизацията максимално полезна за Вашият бизнес.