вторник, 21 януари 2014 г.

Моя стимул всеки ден са доволните клиенти


По стара традиция  Ви срещаме с  хората от екипа ни, хората които стоят от другата страна на слушалката и хората, на които се доверявате, за да изберете да работите точно с Бизнес информационен каталог.  И днес срещата ще е интересна и приятна, защото ще ви  представим една млада и много амбициозна дама, която уверено върви към върха -  Надежда Иванова. Тя е част от фирмата вече достатъчно дълго време, познава добре себе си, клиентите, с които работи и начините, чрез които да им въздейства. Борбена, обичаща купоните и мечтателка са трите думи, които я описват най-добре. Всичко останало, можете да видите в следващите редове:


1. Как се чувстваш във фирмата?

Гордея се, че съм част точно от този колектив. В лицето на колегите и управителите срещам изключителна подкрепа за развитието ми. Много е приятно да работиш с хора, на който можеш да вярваш и от които можеш да се учиш. Доказателството за добрите ни отношения е и факта, че те не се простират до ограничеността на работния ден. Ние не сме само колеги, а истински приятели. Тук е мястото да благодаря за гласуваното ми доверие и че съм част от Нител М ЕООД.

2. Tи си част от отдел Продажби, което хич не е лесна задача. Какво прави продажбата възможна?

Темата за продажбите всеки ден става по-важна и по-популярна. Вече има хиляди семинари и книги за това как да станем успешни търговци и какво е необходимо, за да продаваме. За мен лично най-важното при продажбите е вярата в това, което продаваш и уважението към клиента. За да продаваш нещо, трябва да знаеш защо го правиш и какви ползи носи то на клиентите. Не можеш да имаш успешни търговски отношения с хора, които ти нямат доверие. Трябва да си искрен и да разбираш желанията и нуждите на своите клиенти и нещата се получават от самосебе си. Аз вярвам, че услугите, които предлагаме, помагат на нашите клиенти да развият техния бизнес и това е основната ми мотивация.




3. Кое дава стимул да продаваш повече и повече?

Всеки човек, който харесва това, с което се занимава се стреми от към по-високи резултати. Това те кара да се чувстваш доволен от себе си и изпълва живота ти със смисъл. Лично моя стимул всеки ден са доволните клиенти. Когато виждаш, че това, което правиш работи и помага за развитие на другите хора, те изпълва с енергия.

4. Важна ли е работната среда за успешните продажби?

Работна среда е определяща не само в продажбите, а във всеки бизнес. Хората са двигателя на всяка успешна фирма. Нужна е работна среда, която да стимулира креативността и да оценя качествата на единиците, от който е създадена. Когато има доверие и уважение между колегите, човек се отдава пълноценно на работата си. При продажбите това важи дори и в по- голяма степен. Ние трябва да спечелим доверието на клиентите си, че сме сигурен партньор и надеждна подкрепа при техните начинания, а това може да се постигне само от изграден, лоялен и мотивиран екип.

5. За какво мечтаеш?

По натура не мога да се нарека мечтател. Вярвам, че човек получава толкова, колкото е заслужил. Само с труд и самоусъвършенстване можеш да вървиш нагоре и да се чувстваш удовлетворен от това, което си и това, което правиш. Трябва да се инвестира в развитието и на професионалните и на личностните качества, така че да се будиш всеки ден малко по- високо от вчера. А мечтите са горивото на този стремеж за себеизграждане.




6. Как прекарваш свободното си време?

Свободното си време го отдавам на себе си и моите близки. Новите места и новите преживявания ме зареждат, дават ми енергия и положителна нагласа. Обичам вечерите, в които си организираме игри с приятели и ходим на кино. Обичам да пътувам и да опознавам новите кътчета от необятната ни България.

понеделник, 13 януари 2014 г.

8 съвета за положителни Facebook резултати



1. „Постовете”, които пускате във Facebook –нека бъдат кратки;

2. Всяка Ваша публикация да бъде придружена от снимка, линк или видео.

.4. Спазвайте постоянство дори и в публикуването, бъдете искрени.

 5. Публикувайте разнообразни новини, не е задължително да са само от Вашият бранш.

6. „Поствайте” интересни неща, които  вашите фенове и приятели ще разглеждат с интерес.

7.  Отговаряйте дори и на негативните коментари, които са насочени към бизнеса ви.

8. Не пропускайте да участвате в разговора – харесвайте, споделяйте  публикации,
коментирайте коментарите на собствената Ви публикация.

Ако срещате трудност или имате нужда от съвет, Ние сме на Ваше разположение. Свържете се с нас.

сряда, 8 януари 2014 г.

Честити празници

Много празници минаха, а нашият екип така беше запразнувал,че никакви ни нямаше.
Много кратък ни беше декември. Едвам успяхме да се вместим в него, но важното е, че все пак успяхме. И коледен банкет си спретнахме, и почерпка в офиса си направихме и най-важното е,че си разменяхме подаръци.
Бяхме като малките деца, всеки беше нетърпелив да види какво му носи другият, адски сладко нещо. Имахме една невероятна година. Силна, вълнуваща с много празници и много екскурзии, много банкети, излизания и тиймбилдинги.
Дано и 2014 ни носи все такива прекрасни моменти.
Страхотни празници,а новата година започнахме с още повече усмивки, смях и забавни моменти.
Днес си имаме и именничка, да ни е жива и здрава - Йоана, празнуваща на Ивановден
Да бъде все така успешна и да бъде - покровителка.
Обичаме те!
Спорна Година.На всички ни. Да е много ползотворна.