четвъртък, 26 ноември 2015 г.

„Най-мотивиращ за мен е моделът за постоянно самоусъвършенстване!”, Теодора Черкезова – едно от последните попълнения в Нител М

Днес, точно 20 дни преди рождения й ден, искаме да Ви представим една млада и амбициозна дама – Теди Черкезова. Тя е част от Proper.media или както обичаме да ги наричаме, нашата art половинка. Търсеща, любознателна, енергична и винаги позитивна, тя лесно предизвиква усмивка у всеки. Винаги пълна с идеи и разбира се, точен план за тяхното изпълнение – стриктна и вдъхновяваща, Теди държи нещата под контрол.  Като цяло, няма точна дефиниция за нея, така че - ето я – нашата малко луда, много мила и безкрайно интересна Теди:

Теди, как се чувстваш в фирма НИТЕЛ М

Чудесно. Радвам се, че съм част от този млад и ентусиазиран екип.

Ти си едно от първите попълнения в Proper.media, трудно ли беше за теб това начало?

Всяко начало е трудно, но с екипа се сработихме много бързо и всичко се случи някак естествено. Почувствах се в свои води още от самото начало J

Разкажи ни малко повече за същността на този проект? И разбира се, за твоята роля в него?

Proper.media е бутикова агенция за изграждане и поддържане на онлайн имидж. Грижим се за пълноценната връзка между дейността на клиентите ни и тяхната аудитория, така че и двете страни да са удовлетворени. Основен наш инструмент са социалните мрежи и съдържанието, което представяме в тях. Забавляваме се и работим с голяма доза енергия и ентусиазъм. 
Ролята ми в Proper.media е да представям по увлекателен и интересен начин клиентите ни, да общувам с тяхната аудитория и да я държа будна. Или иначе казано, специалист в социалните мрежи, който няма да Ви остави на мира :D

Кое най-голямото предизвикателство в работата ти?

Най-голямото предизвикателство е да съм винаги запозната с дейността на клиентите до такава степен, че да изглежда все едно аз развивам тази дейност. Това е необходимо, за да мога да предам по най-пълния и точен начин посланията към аудиторията. Но това за мен е една от най-интересните части от работата ми, защото постоянно научавам нови неща.


А в какво намираш вдъхновение? Какво те мотивира най-много?

Вдъхновение намирам в най-различни неща – дизайн, храна, разходки по улиците и градска среда, природа.  А най-мотивиращи за мен са моделът за постоянно самоусъвършенстване, амбициозните хора, с които се стремя да се обграждам и общувам, удовлетворението, което получавам след добре свършена работа.

Важна ли е за теб, работната среда за успешния работен процес?

Разбира се. Ако нямаме пълноценна работна среда, много трудно ще бъдем успешни. Нужни са концентрация, сигурност и удобство и ако те липсват, нещата се случват много трудно.

А ако оставим работата настрана, как обичаш да прекарваш свободното си време?

В свободното си време се посвещавам на проектите на Фондация „ДЕВЕТ“, където доброволствам вече трета година. Там случваме наистина прекрасни неща и помагаме на хората да развиват своите бизнес умения.


Отделно обичам срещите с приятели, готвенето и изработката на картички или други нещица от хартия, които ме успокояват и разнообразяват. 

понеделник, 16 ноември 2015 г.

Къде е тайната на успеха при продажбите?

„Продай ми тази химикалка.“ – сигурно и Вие си спомняте репликата от култовия филм „Вълкът от Уолстриийт“. Филм, който показа докъде може да стигне човекът в стремежа си да печели и влиянието, което парите оказват на поведението. И все пак този филм остава филмът за умението да продаваме.


Продажбите вълнуват хората отдавна и в търсене на успех можем да попаднем на тонове информация. Има ли формула обаче и защо някои са така изкусни продавачи, а други – не. Истината е, че ние продаваме всекидневно и това сигурно не е нещо ново, което чувате. Продаваме продуктите си, идеите си, продаваме себе си, когато отидем на интервю. Продажбата не е изкуство, тя е съвсем естествена част от нашето ежедневие и когато говорим за успех, по-скоро трябва да разбираме развиване на собственото си виждане за продажбата.

Имало златни правила в продажбите, казват. Да, със сигурност е така. Но първото най-важно, е увереността в нас самите, увереността в това, че сме и можем. Следването и позоваването на съветите на гурута в продажбите може да ни донесе успехи, но не трябва да забравяме, че нещата не се случват по калъп, а са строго специфични.

И все пак има няколко полезни съвета, които бихме могли да следваме, когато желаем да постигнем целите си. Така например, Брайън Трейси казва, че успехът се дължи на това да постъпваме с клиентите, така както бихме искали търговец да постъпва с нас, когато ни продава. Или иначе казано, да се опитаме да проявим емпатия и да се поставим в „обувките“ на другите. Полезен съвет, защото това упражнение би ни дало другата гледна точка. Питайки се „Аз как бих се почувствал, ако...“ би ни предпазило от грешки.

Влияние на продажбите оказват и въпросите, които задаваме. Добре подбраните такива могат да ни помогнат да преценим купувача и да го опознаем. Въпросите трябва да карат отсрещната страна да се замисли, преди да отговори. Затова тук следва първо да слушаме, а след това да продаваме.


Продажбата се осъществява успешно, тогава когато покажем на клиента, че ние решаваме негов проблем. Ако се стремим да бъдем полезни, а не просто да спечелим пари, хората, на които продаваме не само ще бъдат доволни, но и ще продължат да търсят услугите ни. Основно послание на търговеца трябва да бъде „Ценя Ви и желая да Ви помогна“.

На последно място, но не и по важност, е добавената стойност, която носим на клиентите си. Прекрасно, ако изпълним обещаното, но още по-прекрасно би било, ако надхвърлим очакванията на купуващите, ако им покажем, че желаем да ги задържим и се стремим да сме перфектни. Няма по-добър инструмент от този, да накараш другия да се почувства значим и специален.

Всичко изброено е само малка част от магията на продажбите. Овладявайки ги, ще постигаме целите си много по-лесно. Както вече споменахме, точна формула едва ли съществува, но напредъкът идва от нас самите, от опитите, които правим, от грешките, от които се учим и от желанието да се усъвършенстваме.

Е, успях ли да Ви продам позитивната нагласа, че всички можем? Ако пък имате нужда от професионално обслужване и онлайн присъствие, с удоволствие ще Ви помогнем! 

Можете да ни откриете на сайта ни или във facebook

   

петък, 13 ноември 2015 г.

Нител М на 5 години - блиц размисли за нас и бъдещето - част VI

Времето минава, а Нител М остарява! През 2015-та година е петата поред щастлива година и ние се вълнуваме, че порастваме, че се развиваме, че продължаваме да радваме своите клиенти и че сме много задружни като екип. За това имаме заслуга всички, но най-вече Николай и Мария Карабойчеви
Решихме да Ви представим как виждаме тях, какво сме преживели заедно в Нител М и какво си пожелаваме в поредица блиц интервюта! Стартираме още тази седмица, въпреки че поводът ни е на 11 ноември. Но, да - загряваме и още как! :) Искаме да заредим не само себе си, но и всички Вас! 

Днес ред и на последните двама от голямото семейство на Нител М -  Ауара Сайд (Ауи) и Даяна Михова (Дани).

Опиши Ники и Мими с 5 думи.


Ауи: Позитивни, амбициозни, отговорни,вдъхновяващи

Дани:
Импулсивна/Спокоен
Искрена/Забавен
Мотивираща/Креативен
Комуникативна/Коректен
Справедлива/Упорит

Кои са твоите 5 незабравими преживявания с екипа.

Ауи: Последното попълнение в екипа съм и все още нямам такива преживявания, но се надявам, че скоро ще има какво да разказвам.

Дани:
-          сутрешното кафе с колеги е назабравимо (поне за мен);
-          уникалният ни тиймбилдинг в слънчева Гърция и по-точно играта „първа грешка на Дани не се брой“;
-          когато се събираме след работа за някое и друго питие;
-          когато се наслаждаваме на великите български артисти в столични театри;
-          игрите, в които има победител, но не и губещ.

Кои са 5-те предложения за хармонични отношения с клиентите/ колегите, които ще дадеш? 

Ауи:
-          Поздравите за рождени дни и официални празници;
-          Малки подаръчета, на които да се радват;
-          Разговори, водени без напрежение, само с усмивка.

Дани: Отношенията в нашия екип са повече от добри.За първи път попадам на място,където всички са толкова сплотени и единни.Но някои от най-важните фактори са:
-лоялност;
-коректност;
-постоянство;
- търпеливост;
-борбеност.
  
Какво ще пожелаеш на Ники и Мими?

 Ауи: Желая Ви да сте здрави, все толкова нахъсани, винаги така зареждащи, да продължавате да се развивате все повече.

Дани: Желая им от сърце отново и отново да изпитват оново усещане да сътвориш поредната добра бизнес идея,да я планираш и я доведеш до завършек и накрая отново да се окаже успехът,който са търсели.

Как се виждаш след 5 години в Нител М?

Ауи: Все още не мога да преценя как се виждам след 5 години, тъй като отскоро съм в този екип.


Дани: Силно вярвам, че имам добро бъдеще в Нител М.Чувството да се развиваш във всеки един момент е неповторимо! Да доказваш себе си като специалист и да получаваш така желаното признание от своите работодатели е само част от уникалността на НИТЕЛ М!

Дано сме дарили доза усмивки и на Вас, защото само споделеното щастие е истинско щастие! :) 


сряда, 11 ноември 2015 г.

Нител М – една мечта, реализирана с много труд и разбира се, любов!

Всичко започва от една детска мечта, която, устоявайки във времето, намира подходящ момент да излезе от мислите и да се превърне в цел. Да се превърне в проект…Проект, който 5 години по-късно, спокойно може да бъде наречен мисия!

Мария и Николай Карабойчеви са хората, които създават Нител М! Затова точно те ще ни разкажат малко повече за идеята, фирмата, успехите, трудностите и щастието от 2010 г. до днес!
  

Още като малка Мария си мечтае да работи на бюро и да говори по телефона – това нейно желание, което никога не бива пренебрегнато и винаги намира място в сърцето й. Остава достатъчно дълго, за да бъде споделено…Както се досещате – от Николай!
Тази детска мечта е всъщност предизвикателството, което Николай поставя пред себе си – предизвикателството, което стои в основата на Нител М. Сякаш на шега, а всъщност безкрайно истинска история, която ни води и до днешния ден – 5 години фирма Нител М!

И така..

Ето че вече сме 11.11.2010 г. – Нител М и Бизнес Информационен Каталог са вече реалност. Като всеки старт и тук присъства капка безпокойство, но когато желанието е по-голямо от всичко друго, няма място за притеснение!
Мими и Ники разказват за първия им „най-щастлив” момент във фирмата, а именно - първата платена продажба. Първият плод на техния труд, първият реален клиент на Нител М! Или както казва Николай:

„Това е само първият доволен клиент!”

Думите, които до ден днешен отекват в ума на Мария, думите които няма да забрави – нито тях, нито емоцията, която са предизвикали в нея

Но както добре знаем, всяка приказка има и своите тъжни моменти, реалността – още повече. В Нител М – тези най-тежки моменти са, когато от екипа си тръгват двама души. Две частици от цялото, които се откъсват – труден момент, не само за Мария и Николай, но и за всички от фирмата. 

Истината е, че Мария и Николай приемат Каталога, не като такъв, а като тяхно дете – дете, което са създали, което подкрепят и обгрижват всеки ден. Това е и причината за цялата емоция, която носи със себе Бизнес информационен каталог и фирма Нител М и силата, която притежава всъщност.
Всичко е благодарение на отношението, което е възпитано у всеки един у екипа. Взаимната мотивация – всяка цел се приема за обща, всеки дава всичко от себе си – без изключения и това не остава неоценено. Напротив – Мария казва, че именно това ѝ дава сила да продължават напред!

„Всеки ден отиваме в офиса и виждаме много усмихнати лица…Няма по-зареждащо нещо от това!”

Една за нас, сантиментална и много лична история, направо от дома на Бизнес Информационен каталог, загатнала в себе си началото, пътя, трудностите и успехите на Нител М. Едни реални, успешни и безспорно щастливи 5 години…Първите 5 години!

Ето какво споделят  Ники и Мими за техните емоции по повода:  

Опиши другия с 5 думи.

Ники:
 Вдъхновяваща, енергична, социална, всеотдайна, майка (бъдеща)

Мими: Борбен, всеотдаен, целеустремен, спокоен, винаги стоящ зад гърба ми :D

Кои са твоите 5 незабравими преживявания с екипа?

Ники:
1. Първият тиймбилдинг и  репортажът а Галина Икимджиева с краставица в ръка;
2. Играта с тоалетна хартия от тиймбилдинга на Батак. (научихме много лични неща един за друг);
3. Мария, подпийнала на коледно парти в Мега Денс;
4. Разказан спомен за Лъчо, който неистово желае черен Aftershock в брутална кръчма в Сърбия;
5. Играта с портокали и Анита на дървото от последния тиймбилдинг.
И още безброй случки, които се случват не само по специални поводи, а ежедневно.

Мими: Тиймбилдингът в Гърция, тиймбилдингът в Гостилица, рожденият ден на фирмата миналата година, Коледният банкет 2014, сватбата ни, защото си беше тиймбилдинг :D


Кои са 5-те предложения за хармонични отношения с клиентите/ колегите, които ще дадеш?

Ники:
Отношенията с колегите и клиентите зависят от едни и същи правила:
1. Искреност
2. Точност
3. Прозрачност
4. Компетентност
5. Последователност

Мими: Търпение, усмивка, с която винаги да преборваме и тежките клиенти, здрав разум /понякога/, силен глас/за да крещим когато се наложи/ и завод за производство на нерви :D

Какво си пожелавате един на друг? 

Ники: ТЯ е в основата на всичко, което се случва при нас. Надявам се след кратък период на отсъствие, да се завърне още по-мотивирана и целеустремена, понеже всички имаме нужда от огромната ѝ енергия.

Мими: Здраве, преследване на нови мечти и все така заедно да вървим и да покоряваме нови върхове!

Как виждаш другия след 5 години в Нител М?

Ники: Виждам я тук! Амбицирана и постигаща и най-високите цели.

Мими: Собственик на Нител М, но развита поне в още няколко бранша, свързани с PR и Marketing, каквато е мечтата му :)))




  

понеделник, 9 ноември 2015 г.

Нител М на 5 години - блиц размисли за нас и бъдещето - част V

Времето минава, а Нител М остарява! През 2015-та година е петата поред щастлива година и ние се вълнуваме, че порастваме, че се развиваме, че продължаваме да радваме своите клиенти и че сме много задружни като екип. За това имаме заслуга всички, но най-вече Николай и Мария Карабойчеви

Решихме да Ви представим как виждаме тях, какво сме преживели заедно в Нител М и какво си пожелаваме в поредица блиц интервюта! Стартираме още тази седмица, въпреки че поводът ни е на 11 ноември. Но, да - загряваме и още как! :) Искаме да заредим не само себе си, но и всички Вас! 

Днес е ред на Йоана Йолова (Джо) и Милен Йовчев

Опиши Ники и Мими с 5 думи.


Джо: Съпричастни, предприемчиви, усмихнати, човечни, приятели.

Милен: Мими и Ники са прекрасен пример за едно силно успяло семейство.




Кои са твоите 5 незабравими преживявания с екипа.
Джо:
- Играта с балоните в Априлци;
 - Вечерята в бар " НОБ'И" без повод;
 - Първата вечер в Сърбия и незабравимите музиканти;
 - Гърция и играта с ябълките;
 - Смешките на Сашко, когато угасна токът в предишния ни офис.

Милен:
1 - Teambuilding - в Гърция беше чудесна възможност за сплотяване с екипа.
2 - Незабравимо преживяване ще остане студеният душ, който си взех на брега на морето :D;
3 - Няма как да забравя чудните песни на Лъчезар Манчев  и соло изпълнението на „Даньова мама” ( те са около 1000 );
4 - На дясната ръка ми остана белег от изгоряло, когато ходихме до Витоша (това трябва да значи нещо );
5 - Всеки един прекаран момент в офиса е щастие и възможност да науча нещо ново.

Кои са 5-те предложения за хармонични отношения с клиентите/ колегите, които ще дадеш? 

Джо:  Ентусиазъм,отворено общуване ,обратна връзка ,насърчение за изразяване на мнение.

Милен: Нямам предложения, защото с по-хармонични, хрисими и услужливи колеги не съм работил.

Какво ще пожелаеш на Ники и Мими?


Джо: Пожелавам Ви да бъдете много здрави и да имате още много реализирани проекти, които да Ви радват.

Милен: На Мими и Ники - желая много здраве, щастие и светло бъдеще с НИТЕЛ М!

Как се виждаш след 5 години в Нител М?

Джо: Вярвам, че ще съм с още повече знания, уверена в това, което върша.

Милен: След 5 години в НИТЕЛ М се надявам нивото на доверието към мен да е много по-голямо като професионалист!


Очаквайте още от нашата поредица! Голям екип - много интервюта ;) Дано сме дарили доза усмивки и на Вас, защото само споделеното щастие е истинско щастие! :) А утре идва ред и на Мария и Николай Карабойчеви!

Нител М на 5 години - блиц размисли за нас и бъдещето - част IV

Времето минава, а Нител М остарява! През 2015-та година е петата поред щастлива година и ние се вълнуваме, че порастваме, че се развиваме, че продължаваме да радваме своите клиенти и че сме много задружни като екип. За това имаме заслуга всички, но най-вече Николай и Мария Карабойчеви


Решихме да Ви представим как виждаме тях, какво сме преживели заедно в Нител М и какво си пожелаваме в поредица блиц интервюта! Стартираме още тази седмица, въпреки че поводът ни е на 11 ноември. Но, да - загряваме и още как! :) Искаме да заредим не само себе си, но и всички Вас! 

В тази част ще Ви представим Антони Белчев (Тони) и Галина Цветанова (Джи).

Опиши Ники и Мими с 5 думи.


Тони: Мими и Ники са супер готини шефове!


Джи: Хармонични, отзивчиви, интуитивни, ерудирани и не на последно място приятели!

Кои са твоите 5 незабравими преживявания с екипа.

Тони: Първият работен ден, четвъртият рожден ден, коледният банкет в Арбанаси, тиймбилдингът в Гърция, достигане на ниво „Специалист Продажби”.

Джи: По хронология:
-   2013 ,Сърбия – рожденият ден на фирмата, прекарахме си страхотно;
-   Тиймбилдинг 2014 – уикенд в с. Гостилица, първият ми тиймбилдинг с фирмата, много игри, разходки и прекрасна почивка;
-   Точно преди лятната отпуска 2014, последният работен ден вечерта се събрахме по случай успешното завършване на месец юли, доста щура вечер;
-   Коледното парти 2014 – уикенд в Арбанаси, вечерта в Калояновата крепост...
-   Тиймбилдинг 2015 – Гърция, едно незабравимо преживяване, от към дестинация, почивка, игри и спомен за тогава.

Кои са 5-те предложения за хармонични отношения с клиентите/ колегите, които ще дадеш? 

Тони:
-  любезност към клиентите;  
-  разбиране към всички;
-  смях и закачки с колегите;
-  упоритост;
-  търпение.

Джи: Търпение, изслушване, разбиране, уважение, лоялност (и за колегите и за клиентите важи).

Какво ще пожелаеш на Ники и Мими?


Тони: Желая им да продължават да трупат успехи и само напред и нагоре!

Джи: Предимно здраве и да запазят тази единност каквато я имат, както в живота, така и в работата, да продължават да ни показват, че нещата се получават, когато силно ги искаш и се бориш за тяхното постигане, да се радват на собствена бизнес сграда в близкото бъдеще, попълнена с най-добрия колектив и да са сред най-успешните и иновативни фирми в България за последното десетилетие, като вярвам, че всичко това е постижимо!

Как се виждаш след 5 години в Нител М?

Тони: Специалист Продажби, 3-то ниво! J

Джи: Аз..., много по-напредничава, натрупала богат опит в областта благодарение, на който да спомагам за развитието на фирмата, работеща с екип.

Очаквайте още от нашата поредица! Голям екип - много интервюта ;) Дано сме дарили доза усмивки и на Вас, защото само споделеното щастие е истинско щастие! :)