сряда, 2 ноември 2016 г.

Дали Instagram е подходящ за моя бизнес



instagrammer.gif


"Инстаграм, Инстаграм, първо снимам после ям".
Да ама не, след като платформата се похвали с над 400 милиона потребители изпреварвайки голяма част от останалите социални мрежи, е време да погледнем на нея, не само като платформа, в която може да си разкрасим снимките или просто да ги споделим някъде в небитието. Инстаграм се превърна във вълнообразна машина за споделяне на визуално съдържание и заля потребителите по целия свят.

И естествено превръщайки се в такъв хит дойде и момента, в който те отвориха рекламната си платформа за всички. И тук естествено идва въпросът, “Дали Инстаграм е подходящ за моя бизнес”.

Ето Ви и малко цифри в помощ на правилния отговор - Броят на бизнесите използващи социалните мрежи нараства. Според доклад на Interbrand 100, 80% от най-известните марки са активни в Instagram. А ето и най-популярните сред тях:

Марка                          Последователи

1. National Geographic     38 770 575
2. Nike                              31 149 778
3. Victoria’s Secret      28 004 714
4. FC Barcelona      24 773 440
5. Real Madrid C.F.      22 818 153

Статистиката говори сама по себе си, но все пак средно в Инстаграм се качват 70 милиона снимки дневно  и снимките на едни от най-големите марки получават почти 50 пъти повече взаимодействия с потребителите, отколкото тези в Twitter. А също така и снимките на брандове в Instagram генерират 58 пъти по-висока потребителска ангажираност, отколкото на същите във Facebook постовете и 120 пъти по-висока ангажираност, отколкото в Twitter – показва проучване на Форестър.

Вече знаем, че аудиторията на Instagram е склонна да се обвързва с любимите си марки повече, отколкото във всяка от другите мрежи. Но високата ангажираност не е единствената причина за използване на Instagram за реклама на вашия бизнес, защото…

Потребителите в Instagram са склонни да харчат повече пари, за марките, които ги интересуват.

Според доклад на Shopify, потребителите в Instagram изразходват средно 65 долара за предлаганите продажби. За сравнение, Facebook потребителите харчат 55 долара, а средната продажба от Twitter е само 46,26 долара.
И като допълнение към това само ще кажем, че Instagram рекламите помагат за постигането на различни бизнес цели: за увеличаването на популярността на марката, привличането на посетители в сайта за офлайн продажби.

Рекламите в Instagram карат хората да предприемат действия

Също като във Facebook, Instagram позволява да включим бутон за действие в рекламата си. Имаме възможност да подтикнем потребителите да:

пазаруват директно от нашия сайт;
да инсталират приложение;
да се регистрират;
да посетят сайта.
Ангажирайте ги с вашата марка чрез Инстаграм и ще имате успех, а и най-малкото ще изпъкнете пред конкуренцията си.


Източник: lifehack.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар