понеделник, 14 март 2016 г.

Facebook Reactions и какво трябва да знаем за тях

Няма как да не сте попаднали на една от последните новости в социалната мрежа Facebook, а именно “Reactions”. Хората от дълго време изявяваха желание да има бутон „Не харесвам („Dislike), за да могат по-пълно да пресъздадат своите емоции. Reactions ни позволява да използваме няколко опции. Кои са те и какви са техните предимства за маркетинг целите, ще Ви разкажем днес.

Как работят?

Facebook Reactions са много лесни за употреба. Всичко, което трябва да направите, е да посочите бутона “Like” с курсора и отгоре ще се появят реакциите. Можете да избирате между любов (“Love”), смях (“Haha”), удивление (“Wow”), тъга (“Sad”) и яд( Гняв”).

Бутонът „Не харесвам” не съществува, но всички изброени реакции са достатъчно описателни, така че да предадат настроението ни.



Защо Reactions са добра опция за фен страниците?

От гледна точка на администраторите на страници, някои неща ще се променят. Като за начало, ще видите в известията си, че хората реагират на Вашите публикации, вместо просто да ги харесат.
На самите публикации ще видите набор от икони, представляващи различните реакции, които хората са оставили на поста. На по-стари публикации, ще видите нова икона, която представлява познатата „Like”, а на по-нови публикации ще забележите всички нови икони, представляващи различните реакции, които хората имат. Феновете също могат да се върнат към по-стари публикации и да добавят нови реакции.

Имайте предвид, че само администраторите на Фейсбук страници ще виждат посочените реакции. Ако не сте администратор на страница, Вие виждате само имената на хората и какви реакции са посочени, а не конкретната реакция на конкретния човек.


Как да използвате Reactions в своя полза, ако сте администратори на страници?

 -  Окуражавайте феновете да използват реакциите си

Хората обичат да опитват нови неща. Просто поканете феновете си да тестват новите реакциите на страницата Ви днес. Не само ще ги научите как да използвате тази функция, но тя също така ще повиши цялостната ангажираност органичния обсег на Вашата страница.

 - Комбинирайте Reactions с надпревари

Феновете обичат игри и надпревари. Можете да ги провокирате с какво ли не, за да покажат своите реакции.

 - Избягване на негативни коментари

Reactions предоставя на феновете възможността да изразяват и гняв. Така че с новата опция те съвсем спокойно могат да оставят под публикация, която не са харесали „Гняв”.

  Проучване на конкурентите

Можете да отидете на нечия фен страница и да погледнете какви са реакциите върху даден пост. Така ще добиете представа какво се харесва от съдържанието на Вашите конкуренти и ще сравните със своето.
Както виждате, новите Facebook реакции могат да бъдат по-забавен начин за феновете да взаимодействат с бранда Ви - един чудесен начин за бизнеса да насърчи конкретни емоционални реакции от страна на феновете, както и нов начин за проучване на конкурентите.


Е, побързайте и оставете своята реакция под поста ни! Очакваме Ви на нашата фен страница ТУК.


Източник: www.socialmediaexaminer.com   

Няма коментари:

Публикуване на коментар