вторник, 28 май 2013 г.

"Това е смисъла на нашата работа – нашите клиенти да са доволни от резултатите!"


   Седмичното ни предизвикателство продължава в интервю с Александър Асенов. Той е Експерт Продажби в Бизнес информационен каталог. Александър е студент, обича да чете книги и да пътува на СТОП. Останалото оставяме той да разкаже:


   Как се чувстваш във фирмата, ти си тук от самото начало?

 Да, действително работя в Бизнес информационен каталог от създаването. Спокойно мога да кажа, че се чувствам като у дома си във фирмата- собственик  НИТЕЛ М ЕООД – човек лесно свиква с приятелското отношение от колегите, мотивиращия и улесняващ досег с ръководството и възможността и да се забавлява след работа с хората, които прекарва цял работен ден. Това е нещото, което винаги много ме е радвало – че след края на деня често и вечерта прекарваме заедно с колегите. 

 Tи си част от отдел Продажби, което хич не е лесна задача. Какво прави продажбата възможна?

Основната задача на добрия търговец е не просто да „пробута” стоката  си еднократно и после връзката с клиента да се разруши. Напротив, много по-важно е да получиш доверието от ответната страна и да има обратна връзка. Нормалното отношение, вниманието и търпението са незаменими в търговската дейност, независимо в какво точно се състои тя. Хората са безкрайно различни в своите предпочитания и нужди – ако успееш да вникнеш в тях и да разбереш какво търси клиента от твоя продукт, си завършил наполовина продажбата. А когато си убеден, че от твоята дейност има полза, нещата се случват и по-спокойно.

   Важна ли е за теб удовлетвореността на клиента?

Не просто е важна, тя е най-важното. Оставането на пазара и развитието в днешните условия на жестока конкуренция се случва само с подкрепата на доволни клиенти. Аз лично нямам желание да работя с хора, разочаровани от мен или услугата, която предлагам. Бих се чувствал крайно неприятно, защото това би означавало, че аз не съм си свършил работата. Затова и едни от най-приятните работни моменти са тези, в които получиш обратната връзка –  от клиент, който е останал доволен или е реализирал продажба в следствие на рекламата, която си направил за него. Това е смисъла на нашата работа – нашите клиенти да са доволни от резултатите!

   Как преминава един работен ден за теб?

Тъй като обичам да пия кафето си у дома, пристигам в офиса вече освежен и готов за предизвикателствата на деня. Често сам си създавам напрежение, опитвайки се да върша много неща едновременно и понякога не забелязвам кога е дошло време за обяд. В свободните минути обичам да слушам музика и да проверявам профилите си в социалните мрежи.


    Важна ли е работната среда за успешните продажби?

Приятната работна атмосфера е незаменима и липсата й често се отразява зле на всеобщата работа. Точно заради това съм много доволен от своите колеги –интелигентни, забавни и амбициозни млади хора, с които нерядко съчетаваме полезното с приятното. Няма празник, който да не споделяме заедно и това ни прави още по-близки. Често може да ни видите в по-добрите заведения и клубове J

   Стига толкова с работата. Как прекарваш свободното си време?


Най-много тача слушането на музика и четенето на книги. От известно време преоткрих и гледането на филми, които носят житейско послание и поука. С приятели често прекарваме много часове в някое приятно кафене или на по бира в Борисова градина. От около година съм част от една група, която обикаля България на стоп и вече на няколко пъти реализираме няколкодневни пътувания из страната. Незаменимо е.

Няма коментари:

Публикуване на коментар