вторник, 21 май 2013 г.

Facebook - важно ли е да имате фирмена страница там?



   Вече имате фирмен сайт и желаете бизнесът Ви да се развива и да достига до нови клиенти -  време e да представите Вашата дейност и в социалната мрежа Facebook.


България е втора в Европа по брой регистрирани потребители във Facebook. Българските потребители на Facebook са над 2,4 млн,  т.е. всеки четвърти човек у нас има профил там. 46 хил. българи седмично се присъединяват към Facebook. 52% от профилите са на жени и 48% на мъже. В света потребителите са над 500 милиона, а над 200 милиона влизат в профилите си и през мобилните си телефони. Всеки потребител следи средно 80 фирмени страници. 

Вече е немислимо да развивате бизнес, без да имате предвид огромния брой потенциални клиенти, които прекарват голяма част от времето си в социалната мрежа. Ако искате да влезете в обсега на тяхното внимание, правилното  решение е фирмена страница във Facebook.

Какво представлява  фирмена страница?
Фирмената страница е собствен профил на една компания, бранд, малка фирма или голяма корпорация, с който тя присъства в социалната мрежа. Чрез него фирмата представя своите продукти или услуги, уведомява своята аудитория за предстоящи събития, осъществява комуникация с клиенти и почитатели. Във Facebook вие изграждате социален профил и се утвърждавате като компания, заинтересована от мнението на своите потребители за предлаганите услуги и техните препоръки. 

Цели на фирмената страница:

Първата е да създава имидж и да прави реклама на съответната компания. Стартирането на такава страница само по себе си вече е безплатна реклама. Като начало Вашите настоящи доволни клиенти ще се радват да Ви видят в социалната мрежа и някои от тях ще споделят с приятелите си. След това колелото постепенно само ще се завърти и Вашият фирмен профил ще достигне до хилядна аудитория. Разработвайки Facebook  профила си,  ползите за бизнеса Ви ще са безспорни. Ние можем да направим това за Вас. Ако желаете консултация от нас, може да се доверите Екипа ни -  с радост ще Ви помогнем.

Втората цел на фирмената страница във Facebook е да насочва потребители към сайта Ви. С нейна помощ ще увеличите посещенията, а от там запитванията и продажбите. Трафикът, генериран от Facebook е таргетиран, тъй като посетителите на профила Ви вече са узнали с какво се занимавате и се прехвърлят на сайта Ви за повече подробности или контактна информация. Ако притежавате онлайн базиран магазин, тези хора вероятно са харесали Ваш продукт от снимките, които публикувате в профила и сега влизат в електронния Ви магазин, за да го закупят. 

Как се прави?
Фирмена страница се създава през настройките на Facebook за създаване на фирмени страници. Ако срещате трудности при изработката на такава,ние от Бизнес информационен каталог сме на Ваше разположение за каквито и да е въпроси.  

 За да присъединявате  нови фенове към профила си и да имате доверието и вниманието на тези, които вече Ви харесват, е необходима предварително подготвена стратегия, която ние можем да Ви предложим, защото вече сме я използвали сред други наши клиенти.  FACEBOOK е устроен така, че всяка реакция на потребител се отразява моментално на популярността на това, което е коментирал или споделил. 
Според статистиката всеки абонат на Фейсбук има средно по 130 приятели. Ако профилът Ви е харесан от 100 човека, които поне веднъж реагират на Ваш постинг, най-малко 13 хиляди потребителя ще получат информация за това под някаква форма. Получава се верижна реакция, от която в крайна сметка печелите Вие. 

Вашата фирмена страница във Facebook скоро ще започне да привлича хора или други компании със същата сфера на дейност благодарение на предимството на социалната мрежа да оформя групи с еднакви интереси. С времето тези групи ще нарастват и ще се превърнат в малко общество, което ще обменя информация, снимки, новости, контакти. Ще имате свои почитатели, ще получавате въпроси или препоръки директно от клиенти и партньори, ще участвате или предизвиквате дискусии, ще организирате промоции или други активности за приобщаване на потребители. 

Ползите за бизнеса Ви: 
- . Придобивате нов канал за достъп към фирмения Ви сайт. Това, в което инвестирате е добрата стратегия за развитието на страницата и е полезно за  Вашият бизнес.

- Страницата във Facebook увеличава популярността на фирмата Ви, обособява почитатели на компанията, които споделят информация за нея на свои приятели и така отново я рекламират. Получавате неограничено поле за изява пред своите клиенти. 

- Възможно е при търсене в Google, търсачката първо да покаже FACEBOOK  страницата Ви, тъй като социалната мрежа има много добър рейтинг. Това индиректно ще се отрази на позиционирането на уеб сайта Ви в търсачката. 

Без значение дали сте малка фирма или корпорация, присъствието Ви във FACEBOOK е абсолютно задължително. Всъщност има голяма вероятност Ваши клиенти или познати вече да са Ви потърсили там. Отсъствието Ви от социалната мрежа може да донесе много вреди на Вашият бизнес имидж. 
Бъдете креативни, това се отразява както на Вас, така и на бизнеса Ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар