вторник, 10 май 2016 г.

Маркетингови тенденции – потребителят над всичко! - част 2

В предишната част Ви посочихме кои са водещите тенденции, които експертите посочват за 2016-та година и как бизнесите биха могли да се възползват от тях. Приложенията са навсякъде, а над всичко отново е негово Величество потребителят! И как няма – всички сме потребители и знаем колко е важно тези, чиито услуги ползваме, постоянно да подбуждат любопитството ни и да ни карат да се чувстваме щастливи!



И нека продължим с останалите точки от класацията:

1.       Социална грижа

Social media маркетингът може да включва много споделяне и публикуване, но тези взаимодействия водят до индивидуално коментиране, споделяне, отговаряне и рейтинг. През 2016 г. се уверете, че Вашите маркетингови послания в социалните мрежи са придружени от способността да се свържете и да поддържате диалог с хората, до които сте достигнали.
Това означава мониторинг на социалните Ви мрежи и използване на инструменти, които да отговорят за социалното ангажиране и отваряне на по-нататъшен диалог с клиентите, които трябва да бъдат обслужени.

2.       Защита от измами

Ще се запитате как защитата от измами може да е маркетингова тенденция? Защото множество търговци изпращат съобщения до клиенти и потенциални такива, а това е свързано с измами, които някои могат да използват от името на марката при отваряне на имейл. Необходимо е да се уверим, че нашите имейл маркетингови системи използват домейн базирани съобщения, докладване и стандарт на съответствие и в случай на измама и злоупотреба с бранда ни, нашите клиенти ще бъдат уведомени за това.

3.      Маркетинг мидълуеър

През 2016 г. маркетинговите отбори обръщат внимание на маркетинговите технологии, а това създава необходимостта от мидълуеър, или казано на разбираем език – софтуер, който е в услуга на софтуерните приложения и операционните системи, спойката, която позволява на разработчиците да приложат връзката между ядрото на технологията и потребителя (няма да задълбаваме повече в това). Маркетинг мидълуеър позволява на различните технологии да работят заедно и осигурява анализ на взаимодействията между клиентите и различните кампании.

Мидълуер включва: платформи за управление на данни, управление на маркерите, облачни конектори, управление на потребителите и приложения за интерфейс. Тези ключови системи ще Ви помогнат да свързвате и поддържате гъвкавостта на различните маркетингови технологии през 2016 г., като се грижите и за съгласуваността в управлението и събирането на данни.

4.      Growth engineering

Отново интересен термин, който не можем да преведем буквално на английски, но който бихме свързали едновременно с растежа на дадена компания и технологиите.
Така например приложенията могат да направят нещата по-лесни за хората, които не знаят как се програмира, но има и много приложения и настоящи функции, които правят нещата по-лесни и за хора, които са запознати с програмирането. През 2016 г. се уверете, че използвате услугите на софтуерните разработчици и инженери, за да ви помогне  това да създадете топ ниво на дигиталните изживявания, автоматизирани маркетингови процеси и интерактивно съдържание за своите потребители.



5.      Акаунт базиран маркетинг (АБМ)

Маркетинг фунията се променя и през 2016 г. за B2B маркетинга поради две причини. Първо, многото влиятелни и заинтересовани страни, които взимат решения, в рамките на бизнесите, правят по-трудно за достигане маркетинговото съобщение до отделния човек, който трябва да вземе решение. Второ, достигането до различни хора със съдържание, които трябва да вземат решение, е по-важно от всякога, защото повечето бизнес решения започват именно онлайн и вече са достигнали до някакъв етап, когато sales служителят има шанс да говори на живо с тези, които участват във взимането на решения в компанията.

Акаунт базираният маркетинг или е в пространството от известно време, но ще получи значителен тласък през 2016 г. Този метод на търговията участва в поканата и измерването на ангажираността в различните роли и нива на властта в една организация, за разлика от привличането на потенциални клиенти, които да се превърнат в реални такива на линейно ниво.

Потребителите са навсякъде, затова е необходимо на първо място да мислим за тях, защото когато ги познаваме, работата с тях ще бъде много по-лесна! Ето така ние също се стремим винаги да сме от полза и да отговаряме на нуждите Ви. Знаете къде да ни намерите: www.biznes-catalog.com



Източник: www.entrepreneur.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар